Min helg

Nu har vi precis varit iväg och firat svärmor... Sov fasen till kl. 14.30 idag... Så himla trött...

Hade jätte trevligt igår... Massa folk var det på palace, har aldrig sett så mycket folk där tror jag, det var riktigt kul.. och en ganska lagom fylla ändå tror jag allt... Om man jämför med förra gången jag var ute iallafall... Haha
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i en mysdress och vara va.. Guud vad skööönt
Här kommer lite bilder från helgen..












Faan rhododendronblad går också bra!





Du är bäst

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Dom vi skulle ut med tyckte att det var bättre o skjuta upp det så alla kunde följa med. Dessutom va hennes kille oxå lite halvdålig. Men har varit en skön helg ändå. Bara tagit det lugnt.

2008-10-05 @ 21:06:38
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback