Lördag

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.. Ska tillbaka sen kl. 16.. juck.!Rent ut sagt, haha..! Har jobbat med Ann-Sofie idag, alltid lika trevligt.. Tiden bara flyger iväg och det är skönt när man är på jobbet...
Igår var Adam och Alex här och vi åt mat och mös.. Så på idol också.. mycket klagande från vår sida på dessa idoler..Men vissa kan man ju bara undra vad dom gör där alltså.. Usch vad hemskt det är att man kan störa sig så mycket på vissa alltså... Dumma mig.. :/
Nu ska jag åka med Mamma en sväng till Linda och Christoffer och kolla på deras hus.. Äntligen säger jaga bara.. Har inte blivit av än och man har så mycket inplanerat hela tiden så det är ju sjukt..! Men nu ska jag få se deras bygge, Finally :)

Hej så länge                

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Du e min favorit jobbarkompis!! Allt blir så roligt o lätt med dej!!

2008-10-12 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback