Jag fyndar

Jag åkte och solade sen och det var så sköönt.. Var jätte länge sen jag solade.. Efter det tog jag en liten sväng på stan och sprang på ett par jätte snygga vardagsstövlar.. Blev så lycklig.. Är så svårt med stövlar för mig för jag har str. 38-39 i skor och då blir de så stor vid runt vaderna och jag har på smala vader.. och dom skornba jag hittade kan man reglera storleken på ibak :) Toppenbra för mig




Visst var dom fina?
(Ett plus var att dom hade kostat 599:- men nu endast 299:- Det tycker vi om)



När jag ändå håller på måste jag visa ännu ett fynd som jag gjorde på Gina:
   99:- :0)


Jag passade även på att beställa den här jackan som jag velat beställa i flera månader. Men jag passade på nu för jag fick 20% på priset..!! Jippiiieee

  
Ordinarie pris 599:- Mitt pris: 479:-



Nu jobbar jag bara dag imorgon med sen är jag ledig i tre dar... Guuud vad sköönt det ska bli.. Åker till Mammas och Pappas land imorgon... Ska bli så skönt faktiskt.. Lördag blir det nog Palace med Mimmi och Bonnie.. Det blir skoj det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback