frullebulle



Nu har jag precis ätit en riktig brakfrukost med ägg, smörgås, juice med antioxidanter och the :) Duktig är jag idag allt.. Måste äta massa frukost så man orkar hela dagen..! Igår var jag med Bonnie en sväng, var hemma hos henne och en kaffe och gick på stan en sväng.. Mycket mysigt var det allt..! På lördag pratade vi lite om utång... Så vi får välla se hur de blir, men det vore kul iaf..! Någon mer som ska ut kanske?
På fredag ska jag och Magnus till Mamma och Pappas sommarstuga... Han ska hjälpa dom att sipa golvet, sen ska vi sova hos mormor och morfar, ska bli mysigt... Skönt att bara komma iväg ibland..! och bara vara 
Nu ska jag snart åka iväg till jobbet, känner inte alls för det idag.. Men men.. Det är bara att kämpa på.. Så är det...

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Känner du för att jobba nån gång?

2008-10-01 @ 19:44:36
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vilken fin blogg du har!

Varierande och super bra.

Ha en trevlig kväll =)

2008-10-01 @ 20:33:36
URL: http://kristys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback