Bra dag idag


Vad mysig min lediga dag har varit... Var med Bonnie och gick runt strömmen, sen tog vi en fika hos mig.. Mycket mysmys:) Så kul att vi börjat umgås!
Sen träffade jag Frida en sväng, kul att träffas, blir ju tyvärr inte så ofta men det var så trevligt så :), vi åkte till Maxi och jag hittade ett par skor på Wedins, Jippiieee.. Mycket fina allt.. Sen tog vi och åt lite på Donken.!
Så skönt att jag verkligen umgås med mina vänner och att jag känner mig piggare.. Hade det varit som vanligt hade jag förmodligen sovit halva dan och bara legat i soffan för jag har varit så orkeslös på länge men man blir verkligen piggare av att hitta på saker.. Skönt att få ordning på livet alltså..!

Bye bye Lingonpaj

Gammal bild på mig och Frid


Kommentarer
Postat av: Anonym

donken vad förvånad ja blir ^^

2008-10-14 @ 21:04:37
URL: http://mimmirauker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback