Best ever

Mimmi, Jag och Oscar

Faan vad jag saknar min Moosen nu.. Har fått sån här känsla som jag brukar få när hon åker iväg...
Vill ha en Fast och Lös dag... Riktig Moos dag! Åhh vad jag saknar dig nu..
 I 15år har vi kännt varandra och jag kan aldrig få nog av din härliga personlighet och våran fina vänskap..
När man är med dig kan man garva ihjäl sig, gråta ut, prata ut, ha tråkigt ihop, utagera sin ilska, ja allt..
Du är verkligen som en familjemedlem för mig och jag är så glad att jag har dig.. Älskar dig min bästa


Här är Mimmi hos oss.. Mimmi är inneboende på våran soffa emellanåt, Det gillar jag:)

Kommentarer
Postat av: moosie

så söt är du! saknar dig som en idiot! ett liv utan dig skulle inte vara värt att leva <3

2008-10-16 @ 22:14:47
URL: http://mimmirauker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback