Top tio om mig



Usch jag har haft ont i min visdomstand hela helgen och igår var jag hos tandläkaren och han spolade rent med koksalt.. Förmodligen så hade det kommit in nåt skräp bakom tanden som gjorde att det blev lite inflammerat..och det gjorde så jävla ont så tårnarna bara sprutade.. Aj aj.. Men jag har faan fortfarande ont... Bajs bajs.....!
Jämt när jag åker iväg någonstanns så blir jag sjuk alltså.. Alltifrån lunginflammation till förkylningar och det ena efter det andra.. Snart vägrar Magnus att åka iväg med mig.. Haha..




   You did´nt knew about me



- Jag har börjat sova med Nallebörn igen och jag sover alltid med två kuddar, en under huvudet och en vid sidan av mig.
- Det absolut första jag gör när jag vaknar eller kommer innanför dörren är att slå på teven och datorn.
- Jag älskar naglar och vill en dag bli nagelteknolog.
- Dom som känner mig väl påstår att jag typ tjuter en gång om dan i snitt.
- Mitt morgonhumör är inte att leka med. tex när Mimmi sov hos mig när vi var små så brukade hon alltid säga till när hon gick hem. Hon vaknade nämligen kl.8 och jag sov till 12. En gång när hon skulle säga att hon gick hem så såg hon bara ett ficger komma upp ifrån täcket. Jag pekade finger åt henne. Snacka om psyko!
- Jag har en gång kissat i en urinoar (vad gör man inte när det är lång kö till damernas och man är fuller)
- Jag råkade bli utsläng från Palace en gång :/
- Jag har ibland sjukt mycket ångest över mitt liv, hur det kommer att se ut, vad jag ska göra i livet.
- Åldersnojja, man börjar märka att livet kommer ikapp en. Ju äldre man blir ju fortare går ju tiden.
- När jag ska somna tänker jag verkligen på allt mellan himmel och jord och ibland tänker jag: -Men Anna varför tänker du på det här?

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Bättre att du jobbar istället för att roa dej! Då blir du inte sjuk :) På lördag får vi jobba ihop hela dan! :)

2008-11-04 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback