Fixat med lokal

Jiiipppiieee vad glad jag är.. Äntligen har det ordnat sig med lokal till 20års festen.! ska och titta på den nästa onsdag och skriva kontrakt.. Hoppas bara på att den är bra nu! Festen blir ju lite förskjuten så jag ska ha det den 10 januari istället för när jag fyller, blev ju så stressigt när man inte hittade någon lokal.. Men nu hoppas jag och ber att det är kirrat :)
Igår skicka jag iväg ett sms till både Frida, Mimmi och Lina, gamla gänget, som det inte är så mycket kvar av nu då men jag kände ändå att det skulle vara kul att ses alla för en gångs skull.. Så den 5dec ska vi ses på vårat gamla hak Hugos.. Väntar dock fortfarande på svar från en men hoppas vi alla kan ses igen..! Vore så mysigt..!

Gamla kort. Det var tider det:


Kommentarer
Postat av: moosie

kul att du hittat lokal:D vilken dunder fest de kommer bli då:D ja så roligt att träffas alla igen :)

2008-11-27 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback