8/11

Jahopp nu var det lördag.. Har jobbat idag 7-12 sen ska jag tillbaks snart och jobba 16-21.. Jippiieee...!
På mina timmar har jag bara varit hemma och plackat lite i lägenheten.. Så skönt när det är fint och rent här hemma.. JAg är nog svensk mästare i att slänga kläder och strö andra saker i hela lägenheten.. Men nu är det så fint så...
Igår var jag på stan en sväng med Mimmi och Alex.. Tog en fika och ett varv på stan. Joag köpte torrschampo, hoppas det fungerar bra bara.. Men jag tror att det är bra.. Jag försöker ju nämnigen att tvätta håret så sällan som möjligt, för det sliter ju så mycket på håret om man tvättar det ofta.. Så om man då är lite fettig vid hårrötterna så är det ju bara spraya på lite så blir det ju fräscht.. Hoppas jag iallafall.. Lukatade jättegott i vilket fall..
Sen igår kväll var Alle och Adam här och åt, så kollade vi på IDOL.. Fy faan vad sköönt att Lars åkte ut. han var ju faan sämst i hela väerlda.. Mohaha. Mycket trelvigt var det allt...
Nu ligger jag på soffan och tittar på MTV Music Awards.. Mycket bra..!
Efter jobbet ska vi till Muiit och Pappie och fira farsdag lite :)
Full rulle hela tiden! 

 Köpte detta torrschampo på Åhlens för 80:-




T.I. ft. Rihanna - Whatever You Like & Live Your Life live at the 2008 MTV VMA....
ÄGER!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback