Underbar helg

Guuud vilken underbar helg vi haft... Den spenderades ju på Villa Fridhem..
När vi kom dit bjöds det på Afternoontea med olika bakverk och snittar... Sen fick vi våra spa behandlingar.. Först var det kurbad, då var vi i ett rum med fin musik och vi badade i ett bubbelkar med en massa oljor som luktade mumma :) Sen blev det kroppsinpackning och skön massage..
Sen blev det femrätters middag..Där fick vi först ett glas Champange.. sen satte vi oss vid bordet, Jag och Magnus bara garvarvade åt varann när vi såg alla glas och bestick, riktigt lyxigt! Vi beställde även så att vi fick samma glas vin som passade till alla rätter, blev ju fem glas och jag tror fasen att jag blev lite onykter, haha.. Jag är ju van att dricka svagt vin jämt ju..! Thihi
Efter det spelade vi biljard och kastade pil.. Magnus vann biljarden och jag vann pilkastningen allt:)
Dagen efter åkte vi till Marmorbruket och njöt av utsikten, så hi´mla fint är det där.. Och fint väder hela helgen också, kunde inte bli bättre!

Här är vi påväg

Spabehandlingar på G


På väg för att äta


Lek :)

 God Champange avnjöts




Vid Marmorbruket



Man behöver verkligen komma iväg ibland, hemma i vardagen är det så mycket som kommer emellan hela tiden och nu när vi var iväg så var det så skönt.. Men vet att det bara är han och jag hela helgen och inget annat.. Behövs nog i alla förhållanden..


Nyfärgat hår också :)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Så mysigt ni haft det! Nu e du väll en helt ny människa! Pigg och glad dygnet runt!! Ses i morron!!

2008-11-03 @ 21:31:20
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: moosie

fan va mys de lät då! :D ta med moosen nästa gång haha.. ni är allt för söta tillsammans <3

2008-11-03 @ 23:18:33
URL: http://mimmirauker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback