Shopping och julpynt

Godmorgon gott folk..! Äntligen fick jag sovmorgon idag.. Så himla skönt...! Min enda lediga dag efter helgen skulle varit igår men då var jag på kurs.. Sen jobbar jag tills fredag nu.. :( Lite segt.. men ibland är det fasen så att man kommer upp i nån slags ånga när det gäller jobbet alltså.. Bara att jobba på :)
Igår var jag på stan en sväng med Bonnie efter kursen..!
Hittade en skitsnygg klänning från Gina som jag blev helt förälskad i.. En svart såklart.. Även en svart top med spets inhandlades, Mycket fin var den allt..! Skulle kunna köpa upp hela stan!                                                                
Efter svängen på stan åkte  jag hem och vi började julpynta.. Enda dagen jag hade tid innan söndag..! Det blev så fint och mysigt.. Älskar när man får julpynta, får sånna myskänslor..! Slängde även i en färg i håret..! Älskar nyfärgat hår..!
Börjar jobba kl. 14 idag och innan det ska jag svänga förbi hos frisören! Wiiiieee
Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback