synd

Fy faan, rent ut sagt, vad jag är trött på egoistiska, falska, oengagerade människor.. Beror det på åldern?
När man når en viss ålder måste man då blir så jävla egoistisk? Faan helt sjukt alltså.. Beror det på att man når en viss punkt, en viss fas i livet då man inser att man har levt halva livet och man bara tänker på sig själv?
Är så sjukt trött, ledsen, besviken på vissa människor i min omgivning.. och det jag blir mest trött på är jag jag, dum som man är låter det gå ut över hela min dag.. Faan vad allt biter på mig alltså, hur mycket jag en försöker så drar vissa personer ner ens glädje på 1 sekund!
Vad har hät med att måna om sin omgivning?Bry sig och varandra?




Egoist: "En person som prioriterar sitt eget välmående högst och främst gynnar sig själv, ofta på bekostnad av andras välmående"



Du får mig glömma tid och rum. Med dig kan jag vara vart jag vill.
Du är precis vad jag behöver i livet, min tygghet.
Du får mig alltid att kravla mig upp.
Det är du som gör att jag orkar gå upp ur sängen på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det fatt?? Är det jobbet eller privat som du pratar om?? kram

2008-11-24 @ 19:23:36
Postat av: Anonym

Vem är det som kommenterat?

2008-11-24 @ 20:32:38
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Oj oj det var ju jag som skrev :) Glömde visst namnet :)

2008-11-25 @ 10:22:18
Postat av: Helen

Lilla hjärtat då! Hur e det med min lilla svamp? Pussen e sugen på dig, han har två tänder att bita dig med nu! Idag har jag köpt tights till han men de var för stora! J Ä D

2008-11-25 @ 18:46:53
Postat av: Anna

Hej fastrur..! Jo det knallar på, Blir lite irriterad ibland och måste skriva av mig! Hur är det med rurrur då? Pussen är farlig nu ju.. Hajtänderna är det som växer ut.. Måste komma förbi och hälsa på snart var så länge sen nu! Älskar er!

2008-11-26 @ 12:03:06
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback