Mentalt träning och avslappningsmusik

Äntligen helg, så himla skönt...! Känns som att man aldrig är ledig på helgerna längre.. Helgerna blir så heliga när man bara är ledig varannan ju.. Igår var jag och solade hos Mamma och Pappa en sväng.. Var dö länge sen jag solade.. Förut solade jag regelbundet och man känner sig ju mycket fräschare när man är lute brun och fin.. :)
Sen hade jag och mangus bara en riktig mys fredag.. Tittade på IDOL och Desperate Housewives.. Fick den i pressent av Magnus häromdagen och jag blev så lycklig, så jag fällde en liten tår,.. Haha.. Sällan jag!

Att bota sin stess och depression

Igår på jobbet låg jag i massagestolen och lyssnade på avslappningsmusik och det var så skönt.. Har laddat ner lite sån musik och det är verkligen jätte skönt att lyssna på.. Ska nog köpa mig en skiva med avslappningsmusik..
Jag läste ju mental träning på gymnasiet och jag tror att om man bara ger sig själv 5 min om dagen och tänker positiva tankar och lär sig att kunna slappna av så tror jag att man kommer att må mycket bättre.. Det är alltid så mycket som far i en lilla hjärna och massor som kommer emellan hela tiden..att bara koppla bort och bara vara i några minuter ger nog väldigt mycket..
Så tänd nu en massvis med ljus och lägg dig på en skön filt på golvet och lyssna på detta.. Jag lovar, det är magiskt

 

För att köpa och provlyssna på mer avslappingamusik tycker jag denna sida verkar bra: http://www.theta.se










 Drömma sig bort till en plats där man kan släppa alla tankar, stress, krav..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback