Ser fram emot helgen

Kännt mig lite seg vad det gäller bloggandet på sista tiden.. Men vad har hänt sedan sist då?
Vi firade farsdag lite hos Mamma och Pappa, Där fick jag en mycket glad nyhet som jag får dela med mig av vid senare tillfälle.. men måste bara säga att jag är så glad för eran skull och jag vet hur länge du väntat på den här tiden..!
Vi var även ute hos mina svärföräldrar och grattade på farsdag...
Jag har börjat pesionsspara... Gammal man är.. Hahaha...Bäst att börja i tid, Kommer att bli rik när jag fyller 65.. Stod i papprena att jag inte kan ta ut pengarna förrens år 2053... Haha.. herregud säger jag bara.. Ett tag kvar tills dess..
Idag har jag haft möte med chefen, usch hatar det.. Jag blir ju så nervös men jag hoppas att det gick bra och att det kommer att synas i lönekuvertet en vacker dag.. Mohahahaa..
Efter jobber träffade jag Mimmi på fräcka.. Vi tog en mysig fika och sen åkte vi hem hit en stund och jag hjälpte mimmi med hennes blogg lite..! Blev ju så fint så...

Nu ser jag verkligen fram emot helgen.. Ska träffa tjejjorna från jobbet, Ska bli så kul att träffa dom igen.. Hoppas det blir lika lyckat som förra gången.. Sen är det Palace som gäller.. Svinlänge sen jag var ute nu känns det som så jag känner mig väldigt laddad :) Kuligt värre





Partysugen som Faen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback