nyss hemkommen från jobbet



Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och är helt körd i huvudet efter allt tjat av gamlingarna... Dom kan verkligen lyckas att fucka till det i hjärnan ibland alltså.. Iblkand vet jag inte hur man står ut men på något sätt så gör man ju det.. Man vet ju om att det är deras sjukdom som utgör det hela..
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem.. Usch han har jobbat dag OCH kväll för tredje veckan nu.. Blir så orolig för han.. Han måste ju ta det lugnt iblan men det förstår han ju inte :/
Imorgon jobbar jag till fyra.. Kankse skulle träffa Min Moos då.. Hoppas det blir en liten fika eller nåt.. Det är allid mysigt nu denna årstid..
Jag är ju ledig Fredag den här veckan och jag blev nästan lite sugen på att gå och ta en drinkilink på torsdag kväll.. Hmm men jag vet inte om jag pallar...
Någon som kanske känner likadant.. Att fasen det vore kul att ta en drink på torsdag..?! Mohahaaa





Nu ska jag och tända ljus i badrummet och invänta min älskling


                         Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback