Helgens bravadet, en vecka efter

Faan vad seg jag har varit på att blogga på sistone.. Har bara inte kännt för det.. och tiden räcker fasen inte till i mitt lilla nliv ibland.. So whats new?!
Var ute med tjejjerna från jobbet i helgen.. Var mycket roligt allt.. Var väl lite väl fuller som vanligt :/ Förstår inte varför jag blir så jämt nu för tiden..!
Annars har det mest varit jobb på shemat.. Hinner inte med så mycket annat ibland känner man..
Bonnie var här en på en riktig myskväll igår.. Jag ville fira henne lite för hon fyller år snart och jag har inte så mycket tid då hon fyller så jag lagade mat och hade förberätt lite spa grejjer.. Mycket uppskattat..

För övrigt gjorde jag en sån här i Lördags :/





 '
Ann-Sofie kom till mig innan och jag hade förberätt med champange och en drink.. Magnus hjälpte självklart till :)


Marie bjöd på en jätte god grekisk panna..


Senare började allt spåra ur... Haha


Jag är glad idag för min solståle ska bjuda på mat :) Fredagsmys it is!

Kommentarer
Postat av: Solstrålen

Imorron får vi jobba ihop. Det behöver jag! Puss

2008-11-22 @ 17:21:01
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback