Julfest på jobbet

Måste säga att: Guuud vilken lyckad kväll det var igår.. Så kul som jag hade igår har inte haft på länge.. Har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när..! Vi var ju som sagt på Arbis på Julfest med jobbet. Där åt vi italiensk buffé och såg på show.. Showen var väl inte så jätte rolig direkt, har så svårt för musikalaktiga tillställningar men Ann-Sofie och jag roade oss ändå.. Alla satt helt tysta och tittade, jag och Ann-Sofie hade en liten egen slags show allt.. Haha..!
Sen bar det av till Harrys.. Var 112:an där och gud vad mycket folk det var.. Höll bokstavligt talat på att kissa på mig innan vi kom in..! Där dansade vi och roade oss.. Men vad mycket desperata killar det finns.. Vissa var ju inte riktigt kloka.. Höll på att bli lite lack där ett tag med det gick över.. Tur att jag hade Ann-Sofies stöd där..!

Idag har jag tagit skön sovmorgon och varit och lunchat på Hugos med Frida, Lina och Mimmi.. Var så kul att träffa alla igen, var ju inte igår direkt.. Satt och pratade om att vi ska ska styra upp en liten utgång närst lördag! Det vore trevligt allt..
Nu måste jag beställa inbjudningskort till 20-års festen.. Jag fyller ju för sjutton gubbar år snart ju.. Stressigt värre..!
Sen ska vi kila iväg till Adam och Alex för att äta lite och se på IDOL.. Det blir mysigt...

Over and out!


Lite bilder från kvällen:








Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vilken toppen kväll!! Tur att du finns!! kram

2008-12-05 @ 17:27:26
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att du finn med Ann-Sofie..! Du och jag, Haha

2008-12-05 @ 22:52:47
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback