lussebullar och sommarlängtan


Då var jobbhelgen över och jag måste säga att jag har varit så himla trött.. I Lördags sov jag jag från kl.14 när jag var hemma på mina timmar och igår sov jag på jobbet när jag hade rast.. Är verkligen trött alltså..

I morse snoozade jag 5 gånger och råka somna till när klockan ringt klart.. Som tur var vaknade jag till ca.25 min innan jag började.. Som tur är finns Ann-Sofie på jobbet att springa och beklaga sig till.. Vi fick ju tillochmed beröm idag från sköterkan som önskade att alla var som vi! Det var väldigt skönt att höra måste jag säga när man kännes sig stressad och trött.. Inte alltid man får höra så mycket uppskattning på jobbet direkt.. Så jag sög åt mig som en svanmp... Haha!!

                                                                   
Efter jobbet ringde Moosen när jag stod i omklädningsrummet.. Hämtade upp henne på körskolan och sen åkte vi hem hit och åt stekt falukorv med makaroner.. Usch borde diska nu men jag orkar fasen inte..
Sen var vi på Maxi en sväng och kollade runt lite och självklart ett litet besök på Mcd...
Imorgon ska jag julbaka lite lussebullar med Faster.. Ska bli mysigt.. Måste fan baka som en dåre tills på Torsdag.. Då fyller jag ju nämligen 20 år och släkten och vänner kommer på lite fika!.. Känner inte att jag har tid för det nu alltså. Orkar inte.. Men men man har väl inte så mycket val.. Kan ju inte direkt föda om mig på en senare dag.. Nog därför jag är så trött, att jag har fullt upp hela veckan och jag vet att jag inte kan bara va hemma en enda dag.. Ska slå en pling till AlleBalle också och se om vi skulle hitta på något, vi pratade om det i fredags så vi får se om vi kan ses en sväng, vore roligt...




Detta jäkla väder gör en ju så trött också... Blllllääääääää.. Jag behöver sommar!

Finns det något som är härligare än sommar?



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Visst är det trevligt med beröm. Hoppas hon menar det oxå! Jobbar du till 4 på torsdag? Det gjorde ja på min 25 års dag. :((( kram

2008-12-09 @ 12:57:23
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback