Nyårsafton

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet.. Ska sätta mig ner framför teven och vinna massor pengar hade jag täkt mig.. Har ju nämligen köpt bingolotter minsann :D
Imorgon är det nya året som ska firas.. Ska ju dock jobba 7-16 både imorgon och på nyårsdagen.. Men jag ska fira lite ändå så gott jag kan.. Ska till Mamma och Pappa, dit kommer också Fastrur, Tomas och lille Oscibosk och Österholmarna ska också vara där.. Sen har jag ju bjudit in min kära Ann-Sofie :) Det blir mysigt det.. Ett och annat glas Asti ska vi unna oss också.. Jag och Ann-Sofie får sympatisera ihop.. Vi jobbar jämt när det är något skoj.. Men vi får göra det bästa av situationen..! Vi ses imorgon :D







Klart att du inte ska sitta själv på nyår min lilla vän..!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Söt du är!! Vi ses snart!!

2008-12-31 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback