Jag 20år

Idag har jag ju då blivit stor.. Haha.. Har haft en jätte bra dag måste jag säga.. Var så trött imorse när Magnus skulle fira mig så jag var som vanligt elak med mitt morgonhumör.. Stackarn.. Att han står ut med mig! Sen var jag på kusr från 8-11 sen kom jag till jobbet.. Satt på rast när Helena och Veronica kom insjungandes: Jag må hon leva..! Då kändes det verkligen att jag fyllde år på riktigt.. Fick ett stort paket som innehöll en fickplunta.. Haha det ska användas må jag säga!
Sen kom lilla solstrålen Ann-Sofie till jobbet för att jobba kväll och jag fick utterligare paket, blev så glad, Hade verkligen inte förvänatan mig någonting.. Rick en skiva som hette: "Lugna Rum".. Jag som så gärna ville ha en avslappningsskiva.. Perfekt pressent :) Blev ju rörd måste jag säga.. Tack åter igen!
Sen åkte jag hem för att invänta släkt och några vänner..
Hade ju sagt att jag ville ha paket på festen som jag ska ha i januari sen men jag fick så mycket fint...
Fick ett SNÖ armband, grejjer från SLUSH till håret och en liten söt julstjärna av Frida och Mimmi..
Sen fick jag en jätte fin lila klänning och ett par matchande örhängen av Adam och Alex.. Ska ha på mig den imorgon på Magnus jobbfest...!
Sen fick jag ett halsband av Linda och Christoffer..
Blommor av Mamma och Pappa
Blommor och pengar som ska gå till en resa av Farmor, Bengt, Faster, Tomas och Oscar..
Och sist men inte minst en Björn Axén volume master av Magnus..!Hade ju redan fått hårförlängningen av Magnus i pressent också!










Sen fick jag ju två par skor i pressent av tomten också ;)


Och Magnus var så snäll och högg en fin gran åt mig igår :) Världes bästa!

Bye bye gott folk.. It´s good to se who care!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Du verkar ha haft en lyckad dag och kväll!! Ses i morron!! Kram

2008-12-11 @ 22:59:40
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback