Happy new year

Gott nytt år gott folk! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska vi kila iväg till Mamma och Pappa och fira Nyår..!
Blir kul att Ann-Sofie tittar förbi också.. :)
Egentligen brukar jag inte ha några nyårslöften men jag kände att några kan man ju ändå ha:

¤ Röra mera på mig. Träna lite inför Beach 2009.
¤ Försöka att inte tänka så negativt.
¤ Laga mera nyttig mat.
¤ Ta hand om både mitt yttre och inre mera.
¤ Försöka tänka mera positivt. Usch jag kan ha många dagar som bara är för deppiga.

Fick ett majl av Ann-Sofi och jag måste bara citera:
"Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut av för evigt förlorad lycka."
Detta citat ska vara nykeln för mitt nya år :)


Så nu ska jag avrunda och göra mig iordning för att träffa dessa underbara!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Tack för en trevlig nyårsfest!!! Kram

2009-01-01 @ 19:09:59
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback