av asti blir man glad och tokig

Idag har jag då ordnat med lokalen och skrivit kontrakt.. Hoppas bara att så många som möjligt kan komma nu..! Mycket planering framöver.. Man vill ju att allt ska bli så bra som möjligt.. Jag tänker faan igenom allt från mat till servetter.. haha.. Sån är jag.. Kommer ihåg inför studenten och balen.. oj oj oj säger jag bara.. Alla i min familj blev galna på mig..!
Men men jag ska försöka att inte överdriva så dant inför festen..!
Imogon är det firmafest allt :) Så kul det ska bli.. Fick två flaskor bubbel av Ann-Sofie som jag har lagt på kylning..! Hon ska nämnligen hit direkt efter jobbet imorrn så ska vi korka upp och göra oss iordning.. Det blir kul det.. Har ju träffats så lite på jobbet nu sista tiden så imorrn får vi bubbla ordentligt allt :)



Vill också passa på att säga grattis till förlovningen kära systeryster
Önskar er den allra bästa lyckan i världen!

Den ena glada nyheten efter den andra :)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Det ska bli riktigt kul att umgås i morron. Nästan bra att jag inte fick nån komp :) Kram

2008-12-03 @ 22:25:13
Postat av: Anonym

har de förlåvat sig nu va roligt :)

2008-12-03 @ 23:50:34
Postat av: Anonym

de va från moosie

2008-12-03 @ 23:51:00
Postat av: Linda

Tack så mycket världens gulligaste syster!! Du är min lill-korv puss och kram från storkorv.



Love you!!

2008-12-04 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback