Ännu en natt

Ännu en natt på jobbet.. Trött som bara den..Tråkigt att jobba hela Augustifesten.. Typiskt.. 
Sitter och kollar runt lite på nätet.. Ville beställa kläder men fanns inget i min storlek eller så var det slutsålt :( 
Nu är det bara en natt kvar.. Sen ska jag sova om nätterna hädanefter.. Haha!
I morse när jag vaknade eller rättare sagt vid kl.15 när jag vaknade hade min älskling köpt blommor åt mig.. Han är så söt.. Kan verkligen få mig på gott humör:)
Imorgon ska vi på dop.. Gabriell mitt Brorsbarn ska döpas! Blir ingen lång stund att sova.. Men men det kan man göra när man blir gammal..!  


                   



 Åhh vad jag vill ha tillbaka mitt hår.. Hatar min frisyr just nu


















Haha.. Kolla in den här sköna katten







Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Anna...Kul vi hade sist vi sågs..du och dina drinkar;)..haha...Ha en trevlig natt...

2008-08-24 @ 22:35:13
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback