Hejhopp

Hejhopp!! Nu har jag inte varit så aktiv med mitt bloggande... Har haft så mycket för mig.. Jobbat mest..
Tänkte uppdatera lite bilder från vad som hänt senast tiden!



Lite bilder från kvällen:

Redo för utgång:                Min Moos, Moosar sig:
              
Folk:                                      Du och Jag:
   
Bror och jag! Fråga ej vad vi styr med, Haha



Får nog ladda upp mer bilder nån annan dag för min dator är mupp... Slänger ut den snart... 
Ikväll ska jag träffa tjejjerna från jobbet som jag inte träffat på nästan hela sommaren... Bara för jag jobbat näötter.. Ska bli så kul att träffa alla igen..  äta gott och kanske utgång efter det står på kvällens meny:) 
Nu har jag precis gjort iordning mig och ska och möta Ann-sofie vid norrtull snart..! Hoppas det blir en lyckad kväll.. 


Har färgat håret brunt för övrigt:)

/Anna
 

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Det blev en väldigt lyckad kväll :) Va länge sen ja hade så roligt!! Nu e det bara lite bilder på facebook som saknas!! Den taxichauffören skulle hämta upp fanns inte på plats så du kunde åkt med oss :( Men du fick ju en uppfriskande promenad!!

2008-08-31 @ 14:38:17
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback